Pyetja se si dy trenat e përplasur në Tempi përfunduan në të njëjtin binar, me pasojë humbjen e 38 personave dhe plagosjen e 85 të tjerëve, mbetet deri tani pa përgjigje pasi e gjithë gjatësia e linjës hekurudhore që lidh Athinën me Selanikun është e dyfishtë.
E vetmja gjë që është e sigurt për momentin është se treni i pasagjerëve numër 62 është gjetur në binarin e poshtëm – për në Athinë – në të cilin treni tregtar tashmë po nisej, ndërsa normalisht duhet të ishte në binarin e sipërm – për në Selanik.
Sipas indikacioneve të para, aksidenti tragjik me 38 të vdekur duket se i atribuohet gabimit njerëzor, edhe pse kjo mbetet për t’u hetuar.
Pavarësisht qindra milionëve të shpenzuara gjatë 30 viteve të fundit në hekurudhën greke, mungesa e sistemeve moderne të sinjalizimit dhe telekomandimit në të gjithë gjatësinë e aksit hekurudhor Athinë-Selanik vazhdon të marrë jetë.
Edhe pse është shumë herët për të hedhur dritë mbi të gjitha aspektet e tragjedisë fatale, të dhënat e para tregojnë se dy trenat janë përplasur kokë më kokë, ndoshta me shpejtësi të madhe. Vlerësohet se makinisti i stacionit në Larisa nuk ka lëvizur çelësat, përmes të cilëve rregullohet mekanikisht kalimi i trenave në kryqëzime, duke i dërguar dy trenat në të njëjtën linjë.
Duke folur për protothema.gr, presidenti i makinistëve të OSE-së, z. Kostas Genidounias, tha se nëse do të kishte funksionuar sinjalizimi me dritë, tragjedia mund të ishte shmangur. “Ndodhi që ne kemi bërë thirrje vitet e fundit pasi sistemet elektronike nuk funksionojnë dhe gjithçka bëhet manualisht në aksin Athinë-Selanik.”
Nëse dritat do të funksiononin, shoferët do të shihnin sinjalet e kuqe dhe do të ndalonin. Genidounias, duke folur më herët për ERT-në, shpjegoi se në vendin ku ka ndodhur aksidenti ka një linjë të dyfishtë, një tren ngjitet, një zbret, por mbrëmë trenat janë gjetur në të njëjtën linjë!
Discussion about this post